Senaste aktivitet

"von-Klotenhjelm" har kommenterat på "Video: GSX-R går loss på grus"

Video: Elhoj kör ifrån BMW S1000RR

Video

De kallar den för den snabbaste elmotorcykeln. Se videon här och avgör själv hur snabb Lightning Motorcycles superbike egentligen är när den kör mot en BMW S1000RR.

Kommentarer

#8
2012-03-06 12:07

Nja, kör ifrån och kör ifrån... Som folk har sagt här innan, bara för att han kör framför. BMWföraren hade med lite mod och vilja kunnat kränga sig förbi i varenda kurva. Men jag ska kanske inte uttrycka mig, är ju något partisk med tanke på vad man själv kör. Kul att de fått bra snurr på elhojarna, nu är det bara laddningstiden som ska kapas med ett par miljoner procent så kan det bli intressant!

#7
2012-03-05 23:02

Tycker det låter som om BMWn håller igen! Hoax! Elhojen ligger före det är allt.

#6
2012-03-02 10:34

Electromusik since 70-talet förra århundrade, om inte ännu längre.
Klart att t.ex. KTH eller Chalmers kan fixa lite digitalt loud sound & nice noise........
Har för mig att göteborgarna redan testat en utrustning med fritt val av både decibel och olika layout av cylinderantal, konfiguration, tändföljd o.a. typ misständning.
Starta hemmavid med en spinnande och lågmäld rak sexa som tar hänsyn till sovande grannar och kom hem lagom till middagsmaten på en stånka med fritt blås som annonserar din hunger.
Det kan inte bli mycket bättre - dvs. inom kort när oljan tagit slut för lustkörning.

#5
2012-03-02 02:08

Hi
Toppen drag:)
diffsper
feedback fran motorhjudet?? really hur vore det med en varvraknare:)
Japp Motorhjudet e det som alla raceforare gar efter nar dom kor racing, ohhh vad hander nar an hoj ligger breve och det e 2 motorhjud???:)
Cheers Claes

#4
2012-03-01 18:35

jajävlar vad han drog på rakorna....trots pizzadrev :D

#3
2012-03-01 14:56

Kör ifrån?? Bara för att den ena ligger framför den andra mc,n betyder det inte att den första är snabbast. Så det så! De var lite osynkrona när det gällde inbromsning och gaspådrag så det var ganska svårt att avgöra om den ena skulle vara snabbare än den andra. I alla fall på denna videon. Fast meningen var väl att visa att elhojjar är på frammarsch. Instämmer i så fall! Funderade lite på hur det är att köra med hårt pådrag....man får liksom ingen feedback från motorljudet på att nu är det "skaftet" som gäller!

#2
2012-03-01 10:52

Sätt elmotorn med värsta vridet i BMW:n om det går, så är den snabbare i alla böjar - också.
Så föds en ny champ, hehe

#1
2012-03-01 10:12

Helvete vad den går på rakorna!!1

Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera
Stäng Prenumerera på vårt nyhetsbrev: