Senaste aktivitet

"adrian_vg" har kommenterat på "Diskussion: Förbättrar elektronik motorcyklar? "33 minuter 15 sekunder sedan

Ny KTM Duke 690 för 2012

Ny modell

Våra österrikiska vänner släppte precis en liten teaser inför lanseringen av nya KTM 690 Duke på EICMA-mässan i Milano nästa vecka. Se den här nu direkt!

Videon visar att KTM nu slängt bort den lite galna toppkåpan och ersatt den med en betydligt mer konventionell kåpa. Ny design på kylarvingarna och ny dragning av ljuddämparen kommer också. I övrigt är det svårt att urskilja vad som kommer att presenteras nästa vecka. Klart är i alla fall att nya stora Duke kommer att ha liknande drag som 125-versionen. 

Det här har blivit redaktionens stora samtalsämne för ögonblicket. Vad tycker du? Kommentera här nedan. 

Kommentarer

#9
2011-10-31 20:18

Vem köper en miniduke...
Imo lampan ser för mesig ut, den ser inte ut som "KTM"

#8
2011-10-31 18:17

ktm tycks skämmas över designen själva då de bara låter den flimra förbi. Jag hann dock inte se några större fel.

#7
2011-10-31 17:40

Tycker faktiskt att den ser bättre ut än nuvarande modellen, mer landsvägshoj typ och mindre motard... Precis som de flesta KTM lär den vara riktigt go att gasa med!

#6
2011-10-31 17:26

Sparsamt med informativa hojbilder.
Men i vart fall tjusiga omgivningar och en närbild på left boot wich moves.
O sen var den nord-sydliga plus därefter den syd-nordliga kortegekörningen väldigt, väldigt spännande, hm
http://www.bike.se/nyheter/ny-ktm-duke-690-for-2012-92529

#5
2011-10-31 16:30

Jo för fan, vi är skit nöjda över att moppen ser ut som den fått 500 kubik mindre och fått en framlykta som ser ut som den fått depressiva piller! Sjukt LoL.

#4
2011-10-31 16:26

Får den bara mer effekt skiter jag i hur den ser ut, jag kommer ju ändå köra ifrån er alla. Lol!

#3
2011-10-31 16:20

Det låter inte som om ni är helt nöjda...

#2
2011-10-31 14:31

Dom kanske tagit fel på Duke 125 och Duke 690? :/

#1
2011-10-31 14:29

Men seriöst KTM, nu har ni tagit moppefucko till en helt ny nivå. Framlyset hänger på samma hylla som biltemas öppna luftfilter, jag är 100% säker.

Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera
Stäng Prenumerera på vårt nyhetsbrev: