Senaste aktivitet

"von-Klotenhjelm" har kommenterat på "Video: GSX-R går loss på grus"

Gör motorcyklar - av nakna kvinnor

Nyhet+Video

Som ett led att marknadsföra en motorcykelmässa bestämde sig en reklambyrå att framställa motorcyklar av nakna människor. Se videon här.

 

Det tog tre dagar att få fram de tre mänskliga motorcyklarna och alla som utgjorde motorcyklarna var antingen yogautövare, cirkusartister eller dansare. Tanken vara att framställa en sporthoj, en motocross och en custom. Allt för att marknadsföra en motorcykelmässa som kommer att äga rum i Atlanta i USA nästa månad.

- Folk kommer till mässan och tittar på motorcyklar så vi tänkte att vi ska sätta ihop tre unika motorcyklar här, säger Ryan Berman från reklambyrån bakom de mänskliga motorcyklarna.

Kommentarer

#11
2012-10-15 11:28

Z:
Klart att mannens stolta vapen med en stång o två kulor borde vara med i installationen!
T.ex. som vibrerande fotpinnar och som kläppar för mera bjällerklang i mc-klockan.
Men minister Nyamko Sabuni har gjort den allmänna jämställdheten till en ickefråga i USA:s 52:a delstat, efter Haiti!

#10
2012-10-13 19:15

Det finns män som utövar yoga som mycket väl kunde vara med som såväl hjul som fotpinnar. En annan hade lätt kunnat vara styre eller sadel. Vad är problemet? Jag tycker att det luktar orättvisa! Diskriminering av manliga yogautövare! Illa!

#9
2012-10-13 10:56

Helt otroligt bra gjort! Vilket skapande! Om nu bara AFA-feministen kan hålla inne med sina kommentarer om gubbsjuka etc. Alla ser ju att det är mest kvinnor involverade i denna process; och då menar jag sett till hela teamet.... :)

#8
2012-10-13 10:05

Inga blottare, bara skönheter i bild, kolla t.ex. den storögde studiofotografen som representerar fluktarna i samhället.

#7
2012-10-12 21:55

Jag saknar då inga nakna män. Det var väl tur att blottarna inte fick vara med.

#6
2012-10-12 19:23

Jag saknar de nakna männen, varför fick inte de vara med?

#5
2012-10-12 16:46

Snabbfråga: hur många nakna damer ser du på porrbilden?
Alla beautys är garanterat nakna, utöver kroppsmålningen. Klart det funkar som eyecatcher för att locka publik till mc-mässorna i ett dubbelmoraliskt land fullt av regerande mansgrisar!
För nån konst lär inte affischerna inte klassas som, när det görs på en reklamfirma, eller? Inte om du frågar en äkta feminista.
Tjejerna värderas, som vanligt, efter yta och knappast efter prestation när vardera poster tog väl en arbetsdag.
Välgjort, visst, och med fysiskt ansträngande insatser av kvinnorna för att promota mc-utställningen på 13 orter i början av nov.
Okey då, kan sträcka mig till beteckningen konstposter.

#4
njelger
2012-10-12 11:47

man läser det man vill läsa. jag menade mest att de är otroligt viga och det är inte jag.
så väx upp själv

#3
2012-10-12 10:30

Gubbsjukan råder totalt, ta och väx upp. Jag tycker att det är vacker konst och ett smart pr trick av reklam byrån LOL!

#2
2012-10-12 10:08

Anmäler mig frivilligt som den levande pistongen!
Har komplett CW som gummigubbe o kan det mesta om HBTQ mm.
Plus goda referenser på begäran!

Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera
Stäng Prenumerera på vårt nyhetsbrev: