Ve och fasa, verkar som vi tappat tråden! Hittar den inte. Nån som vet vart den tagit vägen? Kanske tråden rullat ihop sig och gömt sig i nått hörn. Riktigt läskigt det här. Inte kan det väl vara trådtjuvar i farten?! Nån som hört nått om batadasen, förutom ny plattform? Hoppas bara inte de väljer en som bygs i Gent för de lär ju inte vara lika bra som inhemska har jag hört. Är det Ortefon igen...?
Jefla spamknodd! Du är en skam för din jordhåla, förortstaliban!DonXmax skrev:
JAAA, jag är en skämmig spammare!
Äh, RuzzinPung kan inte räkna längre än till fem för då måste han ju använda båda händerna.
Knarkar bajen? (oj, nu blev det visst en sär skrivning, också)
Citat Tholon: AIK – målkänsla som Handelsbanken
Obs! Detta är inte ett spam!
Jag vaknade i morse och så var den dagen förstörd.
(Gäsp)Oral Onanist DampKid skrev:
Jefla bla bla bla bla bla bla bla...
OO Damp kan inte läsa. Står ju klart och tydligt att det INTE är spam. Hur mycket mer i klartext ska man behöva ange saken?
Det var 73% Roligare på 80:talet!
SvampKid ser framemot superettan :P
Jag har sagt det förr ....... ........ ...........
Ha dé
"L´aquila di Mandello Vola fiera, forte e libera
Jag har sagt det förr ....... ........ ...........
Ha dé
Jag bara skoja lite Maxen! Missförstå inte, håller apsolut inte med den orala självbefläckaren 919DampKid.
Hallo tråden.
I dag inköptes ännu en Guzzi ,denna gång blev det en Stornello 160cc
års mod.71
Hojen är nästintill utställningsskick.
Ha dé
års mod.71
Ha dé
Jaha ja. Där kom den :) Svartkvarnor och silverpilar fick ge vika för sveriges vanligaste guzzi?GuzziKungen skrev:
Hallo tråden.
års mod.71
Ha dé
O je, precis som min gamla farmor. Hon säger alltid saker hon sagt förr…MüsliKungen skrev:
...Jag har sagt det förr...
Skiter fiskarna i havet?
Hahaha LOOOOOOOOOOOOOOOOOSER !919DampKid skrev:O je, precis som min gamla farmor. Hon säger alltid saker hon sagt förr…MüsliKungen skrev:
...Jag har sagt det förr...
Skiter fiskarna i havet?
Ha dé
Tack Max.DonXmax skrev:
Glömde:
Grattis GK
Sverges enskilt vanligaste modell , som ytterst sällan går att få tag på.
Ha dé
Skriver Ruzzinfan på sina memoarer? Klockren titel. Eller var det bara ett plötsligt infall av smärtsam självinsikt? Nå, jag ska ge dig några synonyma sökord att googla på: Bajen, slödderstadion, videojuggar, Kenta Gustavsson, superettan, bankrutt, spiiidvej, bankrutt, Bellezza, MoppeRuzzin, bankrutt, bankrutt..… ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzDuzzinKungen skrev:
Hahaha LOOOOOOOOOOOOOOOOOSER !
Masa (rumpmasa?) er nu iväg i morrn och se rockarna krossa spagge-vepsorna, eller tvärtom, jefla förortstattare!
Senast redigerat av 919DampKid (2010-09-03 16:18)
Hårda toner i tråden nu. Vi har ju redan gjort klart att
a) Honda var bästa hoj, alla kategorier, fram till 2008. Sen kom nya fajerbläjden och Hondas kvalitet dök likt ett JAS som fått syn på en smal bro.
b) Fotboll är fullständigt värdelöst ur underhållningssynpunkt, så det spelar ingen som helst roll vilket lag som vinner och vilket som åker på däng. Byt kanal för h-vete!
c) Ny regerande hoj, alla kategorier, är Ducati Streetfighter.
Dessa tre sanningar är likt naturlagarna omöjliga att ändra på så någon argumentation eller för den delen diskussion är ingen idé. Däremot lämnar jag till er att avgöra vilken hoj som var bäst av 2008 års modell. Detta eftersom Honda då var skräp och Ducce ännu inte saluförde Streetfighter...
a) Honda var bästa hoj, alla kategorier, fram till 2008. Sen kom nya fajerbläjden och Hondas kvalitet dök likt ett JAS som fått syn på en smal bro.
b) Fotboll är fullständigt värdelöst ur underhållningssynpunkt, så det spelar ingen som helst roll vilket lag som vinner och vilket som åker på däng. Byt kanal för h-vete!
c) Ny regerande hoj, alla kategorier, är Ducati Streetfighter.
Dessa tre sanningar är likt naturlagarna omöjliga att ändra på så någon argumentation eller för den delen diskussion är ingen idé. Däremot lämnar jag till er att avgöra vilken hoj som var bäst av 2008 års modell. Detta eftersom Honda då var skräp och Ducce ännu inte saluförde Streetfighter...
Ps. Bara för att saker funnits länge betyder inte det att de är bra - bara att de är gamla... Ds.
En sanning fick du med i alla fall BK.bromsklossen skrev:
Ps. Bara för att saker funnits länge betyder inte det att de är bra - bara att de är gamla... Ds.
/Trådist under 30
Här pratar vi dagar till domedagen :)DonXmax skrev:En sanning fick du med i alla fall BK.bromsklossen skrev:
/Trådist under 30
Ha dé
Fy tusan maxis, är du fortfarande under 30 alltså! Själv är jag glad att jag fortfarande är under 40. Men det är ju iofs ganska lönlöst att spjärna emot. Har hört att det inte hjälper så mycket. Man får försöka vara så barnslig som möjligt helt enkelt!
Och ha mest grejer :))
Maxen ligger bra till.
Ha dé
Maxen ligger bra till.
Ha dé
Jag har bara tre, dom andra är frugan och ungarnas :/DonXmax skrev:
Fast bara en hoj :(
Ha dé
Så det du säger är att man ska ha fru och ungar för att kunna öka på hojbeståndet?GuzziKungen skrev:Jag har bara tre, dom andra är frugan och ungarnas :/DonXmax skrev:
Ha dé
Du lär dig snabbt :)DonXmax skrev:Så det du säger är att man ska ha fru och ungar för att kunna öka på hojbeståndet?GuzziKungen skrev:Jag har bara tre, dom andra är frugan och ungarnas :/DonXmax skrev:
Ha dé
Ha dé
Inte då, jag lär mig aldrig någonting. Tur att man var fullärd från början!
Har jag missat nåt?
Har vår vän från Stockholms västra förorter skaffat sig en riktig hoj?
If you are not having fun, try again
Har vår vän från Stockholms västra förorter skaffat sig en riktig hoj?
If you are not having fun, try again
Det har du inte missat, för det har aldrig hänt.Tholon skrev:
Och har Maxen spammat?
Kom ut ur garderoben nu Maxen, erkänn att du VILL spamma!
T har haft ett visst inflytande på Maxen :)
Ha dé
Ha dé
Nu ska vi inte kasta sten i glashus... Man behöver inte gå bakåt många sidor för att se att både hunden och GK är ju rätt duktiga anhängare till det där med spam. Även om det är så att resultatet av det varit dåligt.
Själv har jag aldrig spammat! Jag har bara en helt fenomenal timing.
Själv har jag aldrig spammat! Jag har bara en helt fenomenal timing.
Gaaah! Nu smög det sig visst in några allvarliga sakfel i bromsis historierevision. But what the heck – när bromsisen väl skakats färdigt på Ducces monstruösa matberedare är han strax tillbaka i fadershuset. I yen.
F ö, om nu ni jefla soffpotatisar missade det (planterade ringblommor eller kanske grävde i komposthögen?), så var Rockers vs Mods så jävla cool i lördags att Damp får tröttöga. Finfint väder, Nytorget var spot on som uppställningsplats och i Dampens öron susar fortfarande den mest underbara stånka- och parallelltwins-tinnitus. (Detta tillkännagivande kommer jag dock bestämt förneka vid ev påminnelse därom i framtiden)
F ö, om nu ni jefla soffpotatisar missade det (planterade ringblommor eller kanske grävde i komposthögen?), så var Rockers vs Mods så jävla cool i lördags att Damp får tröttöga. Finfint väder, Nytorget var spot on som uppställningsplats och i Dampens öron susar fortfarande den mest underbara stånka- och parallelltwins-tinnitus. (Detta tillkännagivande kommer jag dock bestämt förneka vid ev påminnelse därom i framtiden)
Bevaka tråd
Jag vill ha e-postmeddelande när nytt svar skrivs i denna tråd.
BevakaMina bevakningar »