.

55 inlägg 0 nya

mr_moped har lingonvecka?

ont: köp mk 50cc, inte alu.. vet ej riktigt vad det är för skillnad men aluminum-cyllen är väl vassare.

[quote=mt5-whippen]vet ej riktigt vad det är för skillnad men aluminum-cyllen är väl vassare.[/quote]
Joo de har nog glömt att skäggpressa när de gjöt den!

[quote=mr_moped]Jag blir så arg när ni skriver cylle.
Är det så jävla jobbigt att lägga till ett par bokstäver och skriva cylinder.
Och snälla, åk till skolan och lär er svenska, detta jäkla moped språket är det ingen som förstår sig på![/quote]
Om du tycker att det är så jobbigt med cylle istället för cylinder, så kan du lika gärna hålla dig härifrån. You can fight the power, but not the people.

De man inte har i huvvet får man ha på banken

nej då men jag skulle nog rekomendera Hebo Manston Replica 50cc

Mästaren har talat

[quote=Xps04][quote=mr_moped]Jag blir så arg när ni skriver cylle.
Och snälla, åk till skolan och lär er svenska, detta jäkla moped språket är det ingen som förstår sig på![/quote]
Om du tycker att det är så jobbigt med cylle istället för cylinder, så kan du lika gärna hålla dig härifrån. You can fight the power, but not the people.[/quote]
Syftar nog mest på att alla omogna 14 åringar borde tänka lite mer på sin svenska än på moped delar de aldrig kommer ha nytta av!

vad vill du ha ut av cylindern?

MoDo hockey SM GULD 07

[quote=rooz]vad vill du ha ut av cylindern?[/quote]
Effekt kanske?

Mästaren har talat

[quote=mr_moped][quote=Xps04][quote=mr_moped]Jag blir så arg när ni skriver cylle.
Om du tycker att det är så jobbigt med cylle istället för cylinder, så kan du lika gärna hålla dig härifrån. You can fight the power, but not the people.[/quote]
Syftar nog mest på att alla omogna 14 åringar borde tänka lite mer på sin svenska än på moped delar de aldrig kommer ha nytta av![/quote]
nej jag håller med, cylindrar är ju inget o ha om man ska köra moped..

[quote=Xps04][quote=mr_moped][quote=Xps04]
Syftar nog mest på att alla omogna 14 åringar borde tänka lite mer på sin svenska än på moped delar de aldrig kommer ha nytta av![/quote]
nej jag håller med, cylindrar är ju inget o ha om man ska köra moped..[/quote]
Ne, jag håller med, cylinder, det är överskattat, behövs ju inte alls:/

Mästaren har talat

mr_moped, känn dej smord :D

Men tänk er hur bra det hade varit om alla som inte vet det minsta om motorer inte hade suttit och pratat om varenda varumärke de har hört och läst om på internet.

[quote=mr_moped]Men tänk er hur bra det hade varit om alla som inte vet det minsta om motorer inte hade suttit och pratat om varenda varumärke de har hört och läst om på internet.[/quote]
Ja, det hade vartit bra

Mästaren har talat

men SMORD mr_moped

Mästaren har talat

känns ganska trevligt att vara välsmörjd.
då fungerar ju allting t.ex. hjärnan.

[quote=mr_moped]Men tänk er hur bra det hade varit om alla som inte vet det minsta om motorer inte hade suttit och pratat om varenda varumärke de har hört och läst om på internet.[/quote]
jag tror att sendaxrace kan sina grejer, annars hade han nog aldrig bytt från orginalcylindern från början.

och mackan, sluta dubbelposta!

[quote=mr_moped]känns ganska trevligt att vara välsmörjd.
då fungerar ju allting t.ex. hjärnan.[/quote]
Ja, det skulle nog kännas bra...men som sagt vet ej hur det är...

Mästaren har talat

[quote=mr_moped]känns ganska trevligt att vara välsmörjd.
då fungerar ju allting t.ex. hjärnan.[/quote]
jag tror att de e nån som plockat ut insatsen ur din ljuddämpare, där behövs nog all olja det kan få.

nej det brukar ryka rätt mycket om man häller olja i avgasröret.

förövrigt tycker jag inte det verkar som någon kan sin sak här på moped forumet.

minnst 10 st som kan det 100 gr bättre än du(kanske inte ja då men)

Skåne Power=D

det är du helt säker på!

Imponera på mig! 8)

Jag ber förresten om ursäkt. ska inte stöka ner mer i denna tråden. jag skapar en egen!

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.