.

11 inlägg 0 nya
.

Det är en sån från lelles......Jag beställde där ifrån och min ser likadan ut.

[quote=Gasar_tills_det_rasar]Det är en sån från lelles......Jag beställde där ifrån och min ser likadan ut.[/quote]
Men dom på Lelles ser inte lika dan ut! säker på att dom e exakt lika dana!?

de har nog fått in -07 modellen på lelles, mejla och fråga om de har kvar plast ifrån -06.

Vart fan hittar ni dom på den sidan?? Jag letar i alla kattegorier och söker på "crossplatta" men ingenting.. Skicka länk innan jag tänder till på alla cylindrar :P

No turbo shit.. Just real power

de går inte att skicka länk direkt till den platsen men här e artikelnr: 5030800700004

+är de lagligt att ha de så me en lampa brevi ist?

Skåne Power=D

[quote=Senda_Xrace]Vart fan hittar ni dom på den sidan?? Jag letar i alla kattegorier och söker på "crossplatta" men ingenting.. Skicka länk innan jag tänder till på alla cylindrar :P[/quote]
haha din idiot. om du söker på crossplatta är det inte så konstigt att du inte hittar något när det heter nummerplåt.

Ja jag är säker, den tllhör dom nyare nummerplåtarna, men jag har för mig att det är den gammla på bilden..

ser ut som den är lackad

no shit sherlock!
du har aldrig lagt märke till att ktm's nummerplåtar är orangea tidigare?

[quote=mr_moped]de har nog fått in -07 modellen på lelles, mejla och fråga om de har kvar plast ifrån -06.[/quote]
THX:D

[quote=Senda_Xrace]Vart fan hittar ni dom på den sidan?? Jag letar i alla kattegorier och söker på "crossplatta" men ingenting.. Skicka länk innan jag tänder till på alla cylindrar :P[/quote]
XD

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.