Film: ATV:er i blöthålet

5 inlägg 0 nya
Film: ATV:er i blöthålet

Det går ju utmärkt att köra fyrhjuling under vattnet. Nästan, i alla fall.
Extrem ATV-körning i Böle, Hofors.

Militära förberedelser för "freds"- insats i främmande land. Var ligger det landet fullt av gyttja?
Käcka svenska soldater som drar ut i fält i sin blå FN-hjälm verkar ju ha kul. Trots att dom inte är testosteronstinna beväringar utan en yrkesarmé av mogna soldater som gillar att kika på damer som gyttjebrottas, hehe

Livet handlar inte om hur man har det utan om hur man tar det (alla små löjliga händelser)

Jag förstår inte ett dugg av vad du pratar om.
Vilket jäkla dravel!

Svårt att förstå, stackars liten. Och på jättedåligt humör.
Mycket os från pungsvetten kan göra dig förvirrad och stingslig, hehe
Försöker en gång till då och det är min egen reflektion för det är jag som skriver den:
Våra nya svenska yrkesarmé betald av skattemedel roar sig.
Eller så testar dom ATV-fabrikens nya stridsfordon, vad vet jag.
Så nu har jag uppmärksammat både dig och din tråd två ggr och det är tillräckligt, hejdå och ha de :-)

Livet handlar inte om hur man har det utan om hur man tar det (alla små löjliga händelser)

Eller så är det vanliga offroadentusiaster som leker med sina ATV:er. Det finns till och med en möjlighet att de betalt dem själva. Många gör det.
Jag förstår inte vart du vill komma med ditt resonemang.

Lägg till ny kommentar

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.